Reklam
Reklam
istanbul escort

Pilli Bebek "Her seferinde daha iyi şeyler çıkarmak istiyoruz."

Pilli Bebek ile yaptığımız güzel ve keyifli söyleşiyi haberimizin devamında okuyabilirsiniz.

Pilli Bebek
Bu içerik 1592 kez okundu.
Reklam

 

Söyleşi: Onur Sancak

 

 

 

 

 

 

 

 

 Bize grup elemanlarınızı tanıtır mısınız?

 Gitarda Ozan, davulda Burak, basta Cudi, vokal ve gitarda Cem.

 

 Derinden bir şöhretiniz var. Sevilen bir grupsunuz. Bunu neye bağlıyorsunuz?

Çok fazla göz önünde olmadığımız için olabilir belki. Yani şey aslında, şehir efsanesi gibi sanki. Çok fazla ortalığa çıkmadık. Çaldık. Bol bol çaldık. Ama televizyon, radyo oralarda çok fazla görünmedik.

 

Göz önünde olmayıp, bu kadar popüler olmayı neye bağlıyorsunuz?

Çok popüler değiliz aslında.

 Hedefleriniz nelerdir?

Her seferinde daha iyi şeyler çıkarmak istiyoruz. Bu albüm birinci albümden daha iyi bir albüm. Üçüncü albümün bundan daha iyi olmasını istiyoruz. Bir yere yerleşmek planımız var. Daha küçük, daha lokal bir yere. Bunun sebebi de daha iyi müzik yapmak. Kendi stüdyomuzu kurmak. Şehirden uzak bir yere yerleşmeyi istiyoruz. İstanbul’a gittik mesela. Ama gidiş sebebimizde o.  İstanbul’dan daha sakin bir yere gidebilmek için İstanbul’a gittik.

Kimleri dinliyorsunuz?

P.B. Bir sürü. Çok var. Ha deyince ne olur ki abi. Erkan Oğur’u çok seviyoruz. Diğer arkadaşlarda, ben de çok seviyoruz. Bülent Ortaçgil’i çok seviyoruz. Pinhani çok iyi grup. İyi müzik yapan bir sürü insan var. Beş on yıl önce bu kadar yoktu. Ama artık var. Bir sürü örnek var.

 

Cem Karaca’yla çalıştınız bir dönem. Bu yeni albümünüzün ilk konseri diye biliyorum. Yanılıyor muyum?

Yeni albümün ilk konseri. Pardon. Yeni albümün ikinci konseri. Bir tane de bursa da yaptık. Bu ikincisi.

Konserlerinizden memnun musunuz?

İyi gidiyor. Daha da iyi gidecek. Sistemdeki sıkıntıları atlatırsak. Müzik sistemi falan filan. Genelde gittiğimiz yerlerde problem çıkıyor. Daha iyi olacak ama.

 

 Sizi kimler dinliyor? Belli bir kitleniz var mı?

Aslında çok keskin hatlarıyla yok. Ama  yaş grubu herhalde daha yüksek. Gibi geliyor bana. Emin değilim.

Müzikte uzun bir yolun içine girdiniz. Siz kendi müzik pencerenizden neleri görüyorsunuz?

 Valla, işin içinde olmak ve dışında olmak farklı farklı şeyler. Bu albümü yaparken için dışından bakmaya çalıştık. Nasıl olacağına dair. O zaman biraz dışarıdan baktık. Keskin bir şey söyleyemem.

 

Popüler olmak yaşam standartını artırır mı?  Sizin yaşam standartınız artacak mı?

 Popüler olduğumuzda gibi bir lafımız yok aslında. Yaşam standartından kastınız gelir seviyesini yükseltmekse bunlar olacak olan şeyler belki. Ama standarta başka şekilde bakıyoruz biz. Çok para kazanmak, şehir hayatı yaşamak gibi planlarımız yok. Kazandığımız şeyleri başka yerlere yatırıyoruz. Toprak aldık mesela.

 Rock müziği şu anda çok rövanşta. Bunun nedeni nedir?

 Aslında Türkiye için yeni bu. Dünya da yıllardır endüstrinin her  taşı yerli yerine oturmuş durumdaydı. Türkiye’deki endüstri pop tarafındaydı. Ve o şişti. Şişmesi de normaldi. Bir birini tekrarlayan bir sürece girdi. Aslında doğal bir sürecin sonucu rock a doğru girdi. Rock ta poptur aslında. O yüzden onu da çok fazla deforme etmemek lazımdır. Rock ve pop diye ayırmaktan ziyade iyi müzik diye düşünmek lazım. İyi müziğin doneleri bellidir. Müzik üç tane temel şeyden oluşur.  Ritim, melodi ve armoni. Bunları ne kadar iyi grift hale getirdiğiniz çok önemli.

 

 Birazda şarkılarınızdan bahsedelim. Şarkılarınızı kendiniz mi yapıyorsunuz? Dışarıdan şarkı alıyor musunuz?

 Genellikle kendimiz yapıyoruz. Bu albümde on beş şarkı var. Dokuz tanesi bizim, bir tane Ankaralı bir arkadaşımızın şarkısı var. Bir de beyhude diye bir şarkı var. Bu da anonim. Özbek türküsü. Sözler Mehmet Teoman’ındı. İlk albümde bir tane cover vardı.

 Yeni projelerinizden bahseder misiniz?

Yeni projeden önce yaptığımız projeyi nasıl işler hale getiririz onu düşünüyoruz. Ama bir aksilik olmazsa yaz gibi yeni albüme girmeyi düşünüyoruz. Üçüncü albüme. Şimdilik bunlar yani.

Benimle bu dakikaları paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

 Eyvallah. Biz teşekkür ederiz.

 

 

 

 

Reklam
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
İtalya- Pisa
İtalya- Pisa
 İtalya-Venedik
İtalya-Venedik